Skip to content

Ταξιδεύοντας

fe-logo_w
Μεταδεδομένα
  • Τύποι Ερωτήσεων
Κείμενο
  • Αριθμός ερωτήσεων​
4
  • Επίπεδα Δυσκολίας​
3, 4, 6

Ταξιδεύοντας

0.0/5

Περιγραφή

Το θέμα αφορά την ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν τους χρόνους πτήσης σε μεγάλα αεροπορικά ταξίδια. Οι μαθητές/τριες καλούνται να μελετήσουν έναν πίνακα με χρόνους πτήσης για διαφορετικές διαδρομές, να αξιοποιήσουν βασικές γνώσεις Γεωλογίας και Φυσικής (περιστροφή της Γης, ρεύματα αέρα) και να σκεφτούν κριτικά, προκειμένου να:

• εντοπίσουν κανονικότητες σε δεδομένα πίνακα που αφορούν διαφορές στους χρόνους πτήσης ανάμεσα σε αντίθετες διαδρομές,
• αξιολογήσουν διάφορες υποθέσεις που συνδέουν τις διαφορές στους χρόνους πτήσης (από δύση προς ανατολή και αντίστροφα) με την περιστροφή της Γης,
• προσδιορίσουν ότι οι πτήσεις με κατεύθυνση βορρά-νότου δεν εμφανίζουν σημαντικές διαφορές στους χρόνους πτήσης.

Ταξιδεύοντας

0.0/5
  • Γνωστικό Αντικείμενο
Φυσικές Επιστήμες
  • Πλαίσιο Εφαρμογής
Προσωπικό
  • Τύπος Απάντησης
Ανάπτυξης, Απλή πολλαπλής επιλογής, Σύνθετη πολλαπλής επιλογής
  • Επιστημονική Δεξιότητα
Ανάπτυξη και αξιολόγηση σχεδίων για επιστημονική διερεύνηση και ερμηνεία επιστημονικών δεδομένων και τεκμηρίων με κριτικό τρόπο, Επιστημονική Ερμηνεία Φαινομένων
  • Γνωστικές Περιοχές
Γη και Διάστημα, Φυσικά συστήματα
  • Τύπος Επιστημονικής Γνώσης
Γνώση περιεχομένου, Διαδικαστική γνώση ή γνώση των επιστημονικών διαδικασιών, Επιστημική γνώση
  • Περιεχόμενο
Σύγχρονες Επιστημονικές και Τεχνολογικές Προόδοι και Προκλήσεις
  • Πηγή
Αποδεσμευμένο θέμα PISA
  • Έκδοση
2.0

Επίπεδα Δυσκολίας