Διερεύνηση των συνθηκών στις πλευρές μιας κοιλάδας
![fe-logo_w](https://skills4life.gr/wp-content/uploads/2025/01/fe-logo_w.png)
Περιγραφή
Το θέμα επικεντρώνεται στη διερεύνηση της σημαντικής διαφοράς στη βλάστηση μεταξύ δύο πλευρών μιας κοιλάδας. Οι μαθητές/τριες καλούνται να αναλύσουν δεδομένα σχετικά με την ηλιακή ακτινοβολία, την υγρασία του εδάφους και τη βροχόπτωση, να αξιοποιήσουν γνώσεις Φυσικής και Γεωλογίας και να σκεφτούν κριτικά, προκειμένου να:
• εξηγήσουν γιατί χρειάζεται να κάνουμε πολλαπλές μετρήσεις για το ίδιο μέγεθος σε κάθε πλευρά,
• αξιολογήσουν δεδομένα που συνδέονται με την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας και της βροχόπτωσης στην υγρασία του εδάφους.
Διερεύνηση των συνθηκών στις πλευρές μιας κοιλάδας
Γνωστικό Αντικείμενο
Επιστημονική Δεξιότητα
Τύπος Επιστημονικής Γνώσης
Γνωστικές Περιοχές
Πλαίσιο Εφαρμογής
Περιεχόμενο
Τύπος Απάντησης
Πηγή
Έκδοση
Αξιολόγηση Θέματος
*Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής μιας και μόνο αξιολόγησης ανά email. Στην περίπτωση που θέλετε να αξιολογήσετε περισσότερα από ένα θέματα ή και να μας ανατροφοδοτήσετε συνολικά για το skills4life, μπορείτε να αξιοποιήσετε την επιλογή “Ανατροφοδότηση για το Skills4Life [Τράπεζα Θεμάτων]” στο https://support-skills.project.uoi.gr/ ή να στείλετε email στο skills4life.UoI@gmail.com.
Πλαίσιο Ανάπτυξης & Χρηματοδότηση
Το συγκεκριμένο θέμα / μαθησιακό αντικείμενο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του Έργου “Δημιουργία Ερευνητικών Υποδομών, Επεξεργασία Ερευνητικού Υλικού και Επικοινωνία Αποτελεσμάτων Διεθνών Εκπαιδευτικών Ερευνών”. Χρηματοδοτήθηκε βάσει της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και χρηματοδοτήθηκε μέσω του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025.
Άδεια Χρήσης
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0 Το συγκεκριμένο θέμα / μαθησιακό αντικείμενο διατίθεται με άδεια ‘Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0’. [ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια. Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα.