Skip to content

Λεωφορεία

fe-logo_w
Μεταδεδομένα
  • Τύποι Ερωτήσεων
Κείμενο
  • Αριθμός ερωτήσεων​
4
  • Επίπεδα Δυσκολίας​
2, 5, 6

Λεωφορεία

0.0/5

Περιγραφή

Το θέμα αφορά την έννοια της αδράνειας, της σχετικής ταχύτητας και της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Οι μαθητές/τριες καλούνται να διαβάσουν τις σχετικές περιγραφές, να αξιοποιήσουν γνώσεις Φυσικής, και να σκεφτούν κριτικά, προκειμένου να:
• επιλέξουν την έκβαση μιας κατάστασης εξαιτίας της διατήρησης της αδράνειας,
• εκτιμήσουν τη σχετική ταχύτητα ενός αντικειμένου,
• αξιολογήσουν μια άποψη σχετικά με τη μη ρυπογόνο λειτουργία των τρόλεϊ,
• αξιολογήσουν σε ποια βάση πρέπει να αποτιμάται η ρύπανση που προκαλούν τα οχήματα μεταφοράς επιβατών σε μία πόλη.

Λεωφορεία

0.0/5
  • Γνωστικό Αντικείμενο
Φυσικές Επιστήμες
  • Πλαίσιο Εφαρμογής
Παγκόσμιο, Τοπικό και εθνικό
  • Τύπος Απάντησης
Ανάπτυξης, Απλή πολλαπλής επιλογής, Σύντομης Απάντησης
  • Επιστημονική Δεξιότητα
Επιστημονική Ερμηνεία Φαινομένων
  • Γνωστικές Περιοχές
Φυσικά συστήματα
  • Τύπος Επιστημονικής Γνώσης
Γνώση περιεχομένου, Διαδικαστική γνώση ή γνώση των επιστημονικών διαδικασιών
  • Περιεχόμενο
Περιβαλλοντικές Συνέπειες & Κλιματική Αλλαγή, Σύγχρονες Επιστημονικές και Τεχνολογικές Προόδοι και Προκλήσεις
  • Έκδοση
1.0

Επίπεδα Δυσκολίας