Συγγραφική Ομάδα Κατανόησης Κειμένου

Συγγραφική Ομάδα Κατανόησης Κειμένου

Χριστίνα Μικρογιαννάκη

Φιλόλογος Γαλλικής γλώσσας

Απόφοιτος του Τμήματος Γαλλικής γλώσσας και Φιλολογίας, με τριακονταπενταετή υπηρεσία στην ιδιωτική και δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και διαρκή επιμόρφωση στην Ελλάδα και στη Γαλλία σε θέματα σχετικά με την διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας, τη μεθοδολογία, την αξιολόγηση και χρήση νέων τεχνολογιών για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. Διαθέτει ειδική κατάρτιση στις εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας.

Γεωργία Δρούλια

Φιλόλογος

Απόφοιτος του Τμήματος κλασσικής φιλολογίας του Παν/μιου Ιωαννίνων, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης με αντικείμενο τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό, και εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Βασιλική Κεφαλά

Φιλόλογος

Απόφοιτος Φιλολογίας στην κατεύθυνση Γλωσσολογίας του ΕΚΠΑ. Διαθέτει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Εκπαιδευτική Ηγεσία από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Διαθέτει επίσης εκπαίδευση στη “Διαφοροποιημένη Διδασκαλία” από το Wide World developed at the Harvard Graduate School of Education, καθώς και εκπαιδεύσεις και σεμινάρια με θέματα που αφορούν την “Ασφαλή χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών – διαδικτύου και τον διαδικτυακό εκφοβισμό” και την “Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση” από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Υπηρετεί ως καθηγήτρια – Φιλόλογος στην ιδιωτική εκπαίδευση από το 2004 μέχρι σήμερα.

Μαρία Μιχάλη

Φιλόλογος

Φιλόλογος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διευθύντρια Γυμνασίου. Έχει αποκτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Από το καλοκαίρι του 2023 είναι μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.) του Πανεπιστημίου Αθηνών στον τομέα του κριτικού γραμματισμού και της κριτικής ανάλυσης λόγου. Έχει λάβει τιμητική διάκριση για την εκπόνηση διδακτικών σεναρίων που έχουν αναρτηθεί στο φωτόδεντρο και στην ψηφιακή πλατφόρμα ΑΙΣΩΠΟΣ.

Άννα Κουρδή

Φιλόλογος

Απόφοιτος Ελληνικής Φιλολογίας (ΕΚΠΑ) – Τομέας Γλωσσολογίας (1999), κάτοχος Diploma στις Δεξιότητες Συμβουλευτικής και την Προσωποκεντρική προσέγγιση (THACE – Edexcel), με ενδιαφέρον και ποικίλες επιμορφώσεις στη διαφοροποιημένη μάθηση, την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και τις δυνατότητες εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Αιγαίου – Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο – Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου, Microsoft Innovative Educator Expert 2024-2025). Διαθέτει εμπειρία 30 χρόνων στην Εκπαίδευση, τα τελευταία 15 εκ των οποίων σε Ιδιωτικό Λύκειο.

Έλλη Τσενέ

Φιλόλογος

Απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2006 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο πρόγραμμα «Θεωρία Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου», με ειδίκευση στην αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια και έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας για την εφαρμογή εκπαιδευτικών σεναρίων στη διδακτική πράξη. Από το 2008 εργάζεται ως φιλόλογος στην Ιδιωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ από το 2024 είναι υποδιευθύντρια Λυκείου.

Μαρία Δρακάκη

Κοινωνιολόγος / Πολιτικός Επιστήμονας

Κοινωνιολόγος και Διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης. Είναι μόνιμη εκπαιδευτικός (ΠΕ78) σε Γυμνάσιο και Καθηγήτρια-Σύμβουλος στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Είναι κάτοχος Πτυχίου Κοινωνιολογίας και ΜΔΕ στην Κοινωνιολογία με κατεύθυνση «Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή» από το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθώς επίσης και κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Λένια Τζαλλήλα

Φιλόλογος

Απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Κλασική Φιλολογία με διάκριση (King’s College London). Συνεπιμελήτρια του τόμου «Πειθώ. Δεκατρία μελετήματα για την αρχαία ρητορική» (Αθήνα, 2003), μέλος της συγγραφικής ομάδας του συλλογικού τόμου «Εξαίσιοι γέλωτες: το γέλιο στην αρχαία ελληνική γραμματεία» (Αθήνα, 2017), μεταφράστρια του «Προς Διόνυσον» (Αθήνα, 2000), καθώς και άλλων φιλολογικών άρθρων σε διάφορα συλλογικά έργα. Από το 2005 εργάζεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Θεοδώρα Κατσαούνου

Φιλόλογος-Γλωσσολόγος

Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών στο Τμήμα Φιλολογίας με ειδίκευση στη Γλωσσολογία. Από το 2006 έως σήμερα εργάζεται ως εξωτερική συνεργάτης σε φορείς του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητικού με αντικείμενο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων (ΙΕΠ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΕΟΠΠΕΠ κ.ά.). Παράλληλα, συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στον τομέα της εκπαίδευσης -«Μ.Α. in Education (Education Sciences)», Roehampton University of London (2009), «M.A. e-Inclusion (Learning, Disability &Technology)» King’s College London (2010) και «Msc Οικονομική της Εκπαίδευσης» στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (2022).