Μαθηματικός
Πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών στο ΕΚΠΑ και είναι Διδάκτορας Διδακτικής των Μαθηματικών από το Τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ. Είναι εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα τελευταία 15 χρόνια συμμετέχει στην ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών των Μαθηματικών.
Μαθηματικός
Κάτοχος Διδακτορικού και Μεταπτυχιακών Διπλωμάτων Ειδίκευσης στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και στη Διδακτική των Μαθηματικών. Έχει διδακτικό έργο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και από το 2006 υπηρετεί ως καθηγητής Μαθηματικών στη δευτεροβάθμια. Από το 2023 κατέχει θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης. Συμμετείχε σε επιτροπές εκπόνησης αναλυτικών προγραμμάτων και παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού του Ι.Ε.Π.
Μαθηματικος
Απόφοιτη του Μαθηματικού Τμήματος του ΕΚΠΑ. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο τμήμα με κατεύθυνση στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών και συνεχίζει ως Υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος με θέμα της διατριβής της την Συνεργασία εκπαιδευτικών διαφορετικών επιστημονικών αντικειμένων ώστε να σχεδιάσουν έργα STEM για την σχολική τάξη. Έχει δουλέψει από το 2018 ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση και από το 2024 διορίστηκε και υπηρετεί σε Γενικό Λύκειο.
Μαθηματικός
Εκπαιδευτικός Μαθηματικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στον τομέα της Διδακτικής Μαθηματικών από το ΕΚΠΑ. Κάτοχος αντίστοιχου μεταπτυχιακού διπλώματος του ΕΚΠΑ, καθώς και Μεταπτυχιακού διπλώματος στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά από το ΕΜΠ. Συγγραφέας σχολικών και εξωσχολικών βιβλίων για τα Μαθηματικά.
Μαθηματικος
Κάτοχος Πτυχίου Μαθηματικών από το Μαθηματικό Τμήμα της Σχολής Θετικών Επιστημών του Ε.Κ.Π.Α. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην αρχή ως αναπληρώτρια και από το 2002 ως μόνιμη. Είναι κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών από το Ε.Κ.Π.Α.. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα συνέδρια με προφορική παρουσίαση επιστημονικών εργασιών, καθώς και στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα OLA (1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Αθηνών) ως δημιουργός σεναρίου με τίτλο “The women behind Μaths” και στο ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο “Lesson study as a vehicle for improving achievement in mathematics” (LESSAM) ως επιστημονικό προσωπικό (ερευνήτρια). Είναι κάτοχος πιστοποίησης Β΄Επιπέδου στις ΤΠΕ.
Μαθηματικός
Διδάκτορας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεματικής, με τίτλο διδακτορικής διατριβής «Μαθηματικός εγγραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Διερεύνηση των ικανοτήτων μαθηματικού εγγραμματισμού και των παραγόντων που σχετίζονται με αυτές». Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στις «Επιστήμες της Αγωγής» και στην κατεύθυνση «Θετικές επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες» της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Από το 2007 είναι μόνιμη εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά, διεθνή συνέδρια και τόμους με θέματα που αφορούν τον μαθηματικό εγγραμματισμό αλλά και το πρόγραμμα PISA.
Μαθηματικος
Μαθηματικός με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στη Διδακτική των Μαθηματικών. Στη διατριβή της μελέτησε τη διδασκαλία των Μαθηματικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και έχει δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, καθώς και σε πρακτικά ελληνικών και διεθνών συνεδρίων. Έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά ερευνητικά και επιστημονικά έργα σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών/τριών στα Μαθηματικά και κατέχει πιστοποιημένες επιμορφώσεις στις νέες τεχνολογίες.